Αθλητική διατροφή

Για την επιτυχία και τις υψηλές επιδόσεις στον αθλητισμό συμβάλει ένα πλήθος παραγόντων με βασικό συστατικό τη διατροφή. Όλα ξεκινούν από την ενέργεια και το πώς το σώμα μας τη διαχειρίζεται για να παράγει έργο. Οι διατροφικές απαιτήσεις ενός αθλητή ή αθλούμενου εξαρτώνται από διάφορες παραμέτρους, όπως η φύση του αθλήματος, η ένταση και ο χρόνος των προπονήσεων, οι στόχοι του αθλητή, το περιβάλλον και διάφορα άλλα πρακτικά ζητήματα.

Η σημασία των εξατομικευμένων προγραμμάτων διατροφής αναγνωρίζεται όλο και περισσότερο, συμπεριλαμβανομένων των συμβουλευτικών διατροφικών πρακτικών πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την προπόνηση ή/και τον αγώνα.

Αυξάνεται λοιπόν η αναγνώριση της διατροφής ως βασικό συστατικό της βέλτιστης αθλητικής απόδοσης, με την επιστήμη και την πρακτική της αθλητικής διατροφής να αναπτύσσονται ραγδαία.

Πρόσφατες μελέτες διαπίστωσαν ότι μια προγραμματισμένη επιστημονική διατροφική στρατηγική (αποτελούμενη από υγρά, υδατάνθρακες, νάτριο) σε σύγκριση με μια διατροφική στρατηγική που επέλεξαν οι ίδιοι, βοήθησε τους δρομείς που δεν ήταν στην ελίτ, να ολοκληρώσουν έναν μαραθώνιο πιο γρήγορα και τους εκπαιδευμένους ποδηλάτες να ολοκληρώσουν μια χρονομέτρηση γρηγορότερα.

Αν ανήκετε λοιπόν στην κατηγορία των ατόμων που θέλουν να βελτιώσουν τις επιδόσεις τους στον αθλητισμό κατακτώντας νέους στόχους, έφτασε η ώρα να ρυθμίσετε το βασικότερο όπλο σας, τη διατροφή σας.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Προηγούμενο
Επόμενο